Translate

niedziela, 10 listopada 2013

Can you hear it?

  Cześć! Dziś chodzi za mną muzyka. Muzyka jak wiele rzeczy może się jednym podobać, innym nie. Czy jednak znacie kogoś, kto muzyki nie lubi? Ja osobiście słucham różnych gatunków, co głównie zależy od mojego nastroju. Są takie, które powtarzają się dość często, więc chyba mogę nazwać je moimi ulubionymi. Do tych gatunków należy rock, metal i muzyka klasyczna. Istnieją także gatunki, które mnie męczą, np. rap i hip hop. Teksty mogą być tu bardzo wartościowe, ale poza treścią ważna jest także forma. Ja tej formy niestety nie rozumiem. Niemniej jednak najbardziej nie dociera do mnie współczesny pop. Pop, którego słuchałem będąc młodszym, jeszcze jakoś brzmiał. Dzisiejszy (w dużym uproszczeniu) to dla mnie same efekty i perkusja grająca "na cztery". Dlaczego kiedyś popularne były piosenki typu "Because of You" Kelly Clarkson, a teraz już nie są? A może jednak w teraźniejszym popie jest coś, co jest wartościowe?
  Niżej umieszczam piosenki, które dziś wyjątkowo mnie męczyły:
Ayreon - The Human Equation Part 1
Ayreon - The Human Equation Part 2

Aoi Ame

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz